Super leuke raamstickers besteld. Warenerg snel binnen. Aanrader
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bianca Ruitenberg
- Nellie Blijleve
De stickers zijn leuk
Hoe zou je Plakkers beoordelen?
- Hanneke Nijboer
Leuke plakkers van Oranje op het raam. Makkelijk in gebruik en je haalt zo er weer af..ik had ze ietsjes groter verwacht maar mag de pret niet drukken..
- Annelies Paulus
Vlugge levering en prachtige materiaal en mooie plakkers
- Rianne Kasimier
Goede kwaliteit, snelle levering, top service!
- Jenny Ekkerman
De stickers waren goed.