Betere communicatie. Ik heb een vloerberschermingsmat voor tapijt besteld afgelopen maandag 13-03. Volgens de site zou het pakket verzonden worden zodra de betaling voldaan is. Woensdag 15-03 is er al wel geld afgeschreven, maar ik hoor tot nu toe niks meer over de levering(17-03). Ook krijg ik al wel de vraag om een beoordeling achter te laten beetje vreemd als je nog niks ontvangen hebt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rudy van Lanen
- Sjannie Jongeneelen
Goed ingepakt zodat de mat niet beschadigd is.
Hoe zou je Vloerbeschermer beoordelen?
- johan thomas
prima materiaal snelle levering
- Ria van Os-Schenk
Levering niet zo snel, maar goed product.
- Nettie ter Beek
Snelle levering, ziet er mooi uit. Het enige is dat ik geen melding heb ontvangen da
- Rohald van Merode
Ik heb op 24 januari een bestelling geplaatst en tot op heden (18 februari) niets ontvangen! Enige correspondentie is de geautomatiseerde bestelbevestiging en een uur later een email dat mijn bestelling verwerkt is. Een week na de bestelling geplaatst te hebben het contact formulier op de website ingevuld maar ook hier tot op heden geen antwoord op ontvangen.