Mooie site met veel keus. Wij zijn heel tevreden met het bijzondere eindresultaat en ook het persoonlijke contact.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bart van der Voet
- Melanie
Fijn contact en mooie bedels!
Hoe zou je BeadsbyLis® beoordelen?
- Y Nieskens
Heel erg nlij met het resultaat. Erg mooi. Nogmaals dank
- Chantal Theuns
Fijn contact gehad, ook heel fijn dat je het as kan brengen en je bedel kan ophalen. Ze zijn heel mooi geworden!
- N de Heer
Wens voor toch een andere kleur bedel werd goed geregeld. Bedel kwam wat later dan gehoopt/verwacht, maar dit was wel via de mail gecommuniceerd. Bedel ziet er prachtig uit.
- Desiree
Ik ben erg blij met de prachtige asbedel die Lisette voor me heeft gemaakt, is een troost voor me. De bedel draag ik aan een ketting.