Super mooie glasbedel met paardenhaar. Iets groter dan ik had verwacht, maar 100% tevreden Van te voren ook fijn contact gehad waarbij ik goed geadviseerd werd. Snelle reactie en alle vragen konden gesteld worden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lotte W
- Roos
Ik had een paar vragen, maar daar kreeg ik snel reactie op en zeer goed advies!
Hoe zou je BeadsbyLis® beoordelen?
- Sylvia Janssen
Prachtige herinneringskraal gemaakt. Fijn contact.
- Roos Mulder
Prachtige bedels van mijn pup Benji en mijn cavia Bibi. Ik heb gekozen om de haren erin te verwerken. Ik mocht ze persoonlijk brengen en afhalen. Wat erg fijn was, persoonlijk contact. Heel blij met mijn dierbare herinneringsbedels.
- Annick
Mijn hondje was een witte Jack Russel die onderhuids enkele grijze vlekjes had. Ik heb het zo niet uitgelegd bij de bestelling maar door de 2 laagjes lijken er in het wit van de bedel grijze stipjes te zitten. Prachtig! En een mooie herinnering aan mijn overleden hondje.
- Bianca kleindijk
de bedels zijn super mooi