Goede service, fijn contact en een prachtige bedel waar ik ontzettend blij mee ben.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Natasja
- Miranda Barten
Mijn asbedels zijn weer prachtig geworden, een hele mooie herinnering gemaakt door Lis. Super blij mee!
Hoe zou je BeadsbyLis® beoordelen?
- B. Alblas
Van te voren had ik meerdere vragen die snel en goed beantwoord werden. De bestelling werd snel geleverd en ziet er hartstikke mooi uit. Echt een aanrader als je een mooie herinnering wil van een geliefde.
- Silvia Mulder
Mooie askraal en snelle levering. Ik kom zeker bij jullie terug.
- Nikki
Goed contact, prachtige bedels en netjes alles ingepakt. Top service
- Ingrid Steurs
Heel mooie beads en prima service.Ik heb beads by Lis aan aangeraden aan vrienden