Mooie hart asbedels. Een roze blauwe en witte. 3 prachtige dierbare cadeautjes en die vandaag al cadeau zijn gegeven. Prachtig gemaakt.❤️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther Elzink
- Silvia Schouppe
Ik ben heel blij met mijn ashangertje. Het is in het echt zelfs nog mooier dan in de webshop. Ook de afhandeling van de bestelling verliep heel vlot met een verzorgde en persoonlijke service. Bedankt!
Hoe zou je BeadsbyLis® beoordelen?
- Annelies Buijs
Super vriendelijk contact en een prachtige bedel ontvanngen
- Denise Evers
2 prachtige sieraden gekocht hier. Ik zou hier zeker weer kopen.
- Monique Heuver- Schouten
Hallo, het verliep allemaal vlotjes. Ik ben erg blij met de glasbedel, ben er enorm blij mee ,bedankt
- Monique Bosman
Ik had 4 asbedeltjes besteld en wat zijn ze ontzettend mooi geworden. Ook contact met de ontwerpster was super.