Prachtige bedel ontvangen met het as van mijn mama erin. Ben er super trots op. Hij is onwijs mooi.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daisy Van Wijk
- Huisdieren Crematorium Drechtsteden
Snelle levering en zoals het hoort netjes gemaakt
Hoe zou je BeadsbyLis® beoordelen?
- Ravenna Rendering
Heel blij met mijn asbedel, in het echt nog mooier dan verwacht. Een prachtige, tastbare herinnering aan mijn dierbare. De communicatie via WhatsApp was fijn en heel meelevend.
- kyra
Ondanks mijn terughoudendheid om as te verzenden toch de sprong gewaagd en wat ben ik blij! De bedels zijn supermooi, de kwaliteit is wat er beloofd word, op het laatste moment nog een wijziging gevraagd ook dat was geen probleem,mail verkeer gaat vlot alles samen maakt de service top! Je moet wel even geduld hebben wat vanzelfsprekend is bij handwerk maar je krijgt er iets moois en uniek voor in de plaats. Zeker een aanrader!!
- Sally
Fijn contact en advies van Lisette die snel reageert op vragen. Asbedel is heel mooi geworden en ben er erg blij mee!
- Ida Schiphouwer
mooie bedel ik heb er nu 5 voor ieder jaar 1 dat mijn dochter Larissa overleden is.