pakket is nog steeds niet aangekomen maar dat ligt aan Post NL. Zouden zaterdag leveren, vertraging en dan vandaag en nu terug vertraging. Jammer; Boss & dog is heel behulpzaam bij het oplossen van de vertagingen in leveringennen alleen al daarom verdienen ze een betere rating.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inge Haeck
- Joep Jaarsma
Mooie tekenketting, gave kleur. Vlot verzonden ( helaas had post nl daar meer moeite mee) en netjes ingepakt. Wij zijn er blij mee. Nu maar hopen dat het werkt.
Hoe zou je Boss&Dog beoordelen?
- Ingrid Erkens
Een zeer groot kleurenpalet om uit te kiezen. Correcte levering.
- Jer Vos
Snel geleverd en naar het lijkt goede service
- Michel Schlaghecke
Prima service, goed bereikbaar
- Adrie Kerpentier
Snel geleverd na mail alert dat artikel weer voorradig was. Top!