Leuke acties, heb gebruik gemaakt van de herbruikbare bijenwas wraps, 2 verschillende en waarvan een was uitverkocht. Ben direct op de hoogte gebracht en heb tevens een andere uitgezocht. Via de brievenbus ontvangen en naar volle tevredenheid in gebruik !!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- JC Smit
- Jolanda
Snelle levering ik had de bestelling zo in huis.
Hoe zou je Broodnodig beoordelen?
- Hester
Ik had al eens 2 broodzakken besteld wat we enorm tevreden over zijn. Scheelt toch weer een hoop plastic! Nu twee boterham zakjes besteld. Hier zijn we echt blij mee, het brood blijft goed vers, handig om mee te nemen en ze zijn mooi! Ook nog een pakje wraps ontvangen om het eea in te wikkelen, ook super handig. De bestelling snel ontvangen!! Kortom, EEN EN AL LOF!!
- Dieneke
Ik heb vier broodzakken besteld. Ze ziet er mooi uit en zijn erg handig in gebruik. Brood blijft prima vers in de vriezer. Wij zijn er heel blij mee!
- Geweldige broodzakken - lunchzakken
Ik heb inmiddels ruim 10 broodzakken en wil echt niet anders meer. Ik begon een half jaar geleden op advies van andere broodbakkers met twee zakken en was/ben erg tevreden. Mijn vers gebakken broden kan ik direct invriezen en blijven lekker vers. Ik heb sinds dat ik de zakken van broodnodig gebruik geen last meer van uitgedroogd of beschimmeld brood. Ook de kinderen merken het verschil. Ik ben niet alleen fan van de grote broodzakken, maar ook van de kleinere lunchzakken. In de grote zakken past moeiteloos een groot brood, of twee kleinere. En in de lunchzakken past mijn lunch prima. Daarnaast zijn deze zakken uitermate geschikt voor het invriezen/bewaren van bolletjes. De bijenwas wraps zijn fijn om het brood van de lunch bij elkaar te houden en te voorkomen dan het beleg gaat ‘wandelen’. Niet langer de hagelslag tussen de kaas boterham meer. Kortom, het is even een investering, maar dat is het meer dan waard. En niet gehele onbelangrijk, ook beter voor het milieu☺️ En nee, ik heb geen aandelen, ik ben gewoon een erg tevreden klant😉
- Myrthe
Teleurstellend. Mooi vormgegeven zakken en goed idee, maar helaas alles behalve 100% luchtdicht, wat er beloofd wordt. Je kunt de lucht er gewoon door de stof uitduwen, ook al is de bovenkant goed gesloten. Dat de lucht dus ook vanzelf naar binnen kan is ook te merken aan het brood. Het droogt snel uit, voornamelijk de korsten. Helaas een miskoop, veel kosten gemaakt voor iets wat niet doet wat wordt beloofd.