Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Broodnodig heeft 347 5 ster reviews 347
Broodnodig heeft 76 4 ster reviews 76
Broodnodig heeft 9 3 ster reviews 9
Broodnodig heeft 12 2 ster reviews 12
Broodnodig heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Myra

    Mooie producten. Ze werken echt goed. Heb broodzakken en boterhamzakken besteld. Nu nog uittesten of het brood in de broodzak ook in vriezer goed werkt

  2. Catelijne

    Twee broodbakken besteld en netjes in de brievenbus ontvangen. In het begin was ik sceptisch maar een heel brood past er prima in. De zak is handig in gebruik en het zijn mooie kleuren. Je brood droogt niet uit en is nog heerlijk vers als je het uit de vriezer haalt, zelfs de sneetjes zijn makkelijker van elkaar af te halen. Voor mij geen losse plastic zakjes meer!

  3. Hoe zou je Broodnodig beoordelen?

  4. Wilmaaike

    Wij bakken zelf ons brood en vriezen dit dan in. Deze broodzakken zijn hier perfect voor. Een stukje bakpapier tussen de portiegrootte en ik kan precies dat deel uit de zak pakken dat ik nodig heb. Ideaal!

  5. S. Stevelmans

    De brood zak heb ik besteld in 2 maten. In de grote past een heel zelfgebakken brood. Dit brood zonder conserveermiddelen blijft 2 dagen vers en wordt niet hard. Daarnaast ziet de zak er ook nog eens leuk uit.

  6. Hans van Oers

    Wat een mooie broodzakken. Heel mooie kleuren en super handig. Ik heb ze nu een aantal keren gebruikt. Mooi op te vouwen en er past precies een heel brood in. Ik gebruik hem ook voor kleinere broodjes. Kan perfect in de vriezer.

  7. Leonie

    Een paar maanden geleden broodzakken gekocht. Deze zijn handig in gebruik en houden het goed vers. Daarnaast bijenwas wraps gekocht, die bevallen super, nog een paar erbij besteld. Scheelt veel wegwerpproducten. Goede en vlotte levering. Bij eerste bestelling was er iets niet op voorraad, hierover werd goed gecommuniceerd en overlegd ivm verzending.