Net klant geworden. Eerste bestelling gedaan en werdt de volgende dag netjes bezorgt. Ik had bij bestellen een foutje gemaakt en werdt ook netjes gebeld voor hulp. En dan het mooiste van alles ...... de prijs van het filament Geweldig. Nooit meer ergens anders filament kopen. Kortom super tevreden toppers.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mike Bentvelzen
- Wim
Alles prima
Hoe zou je Filament & meer beoordelen?
- Frank
Prima service, snel in huis
- Martin Van der splinter
zeer snelle levering
- Hein Hoogenboom
goede service
- Piet
Ik vind het jammer dat er geen opbergzakken bij het filament zitten. (Ben een beginner, kreeg elders wel zakken erbij, dacht dat dat standaard was. Maar blijkbaar niet.) Wel supersnelle verzending, alleen zonde dat DHL niet net zo snel is. De ontvangst duurde dus evengoed nog lang.....