Super snelle verzending! Heel mooie materialen, zeker een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Katleen
- Suzanne Witkamp
De baby badcape met naam is zó mooi! Veel mooier dan ik ooit had durven hopen.
Hoe zou je Kraamcadeau beoordelen?
- Ingrid
Heel leuk kraamcadeau. Ik was alleen verrast dat het pakket van Ikea kwam.
- L
Snel geleverd! Wel jammer dat de naam half door een bloem is geborduurd. Ik had daar bewust veel aandacht aan besteed dat dat niet zou gebeuren bij het invullen en plaatsen van de tekst.
- Bethina
Het zag er super uit. Heel mooi verpakt!
- Oma Sylvia
Goede Services. De trein kwam netjes in gevraagde kado verpakking aan. Ziet er heel mooi uit.