Fijne service, de naam was niet goed doorgekomen. Maar het kon toch nog snel worden geregeld.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Shâron Derks
- Elske
Ik bestelde hier altijd de kraamcadeautjes en was erg tevreden. Totdat er een verkeerde bedrukking was. Ze leggen eerst de schuld bij jou en dan zeggen ze dat het komt door de grondverf. Wat uiteindelijk hun eigen tekortkomingen is, maar hier doen ze niks aan. Erg slechte service en ze halen hun handen er vanaf.
Hoe zou je Kraamcadeau beoordelen?
- Britt
Goede, snelle service en levering! Stoeltje is erg mooi geworden!
- Jessie Bommelé
Het houten doosje valt tegen,ook een beetje beschadigd.
- Mireille Aerssens
mooi afgewerkte cadeaus
- Jan Kaihatu
Bestelling op tijd en blij met het eindresultaat