Super geregeld!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Femke Stuijvenberg
- Roy Lindeboom
Ik ha
Hoe zou je Kraamcadeau beoordelen?
- Alien Edink
Mooi product en snelle levering
- Jennifer
Eenmaal besteld kwam ik er al snel achter dat de prijs bij deze winkel hoger was dan elders en wilde mijn bestelling annuleren. Ik kreeg na enige tijd bericht terug dat mijn bestelling al in een uitleverproces zat en dit dus niet meer te stoppen is. Vervolgens kreeg ik (pas een aantal dagen later) mijn pakket geleverd. Ik heb het niet eens uitgepakt omdat ik het wilde retouren. Helaas waren daarmee ook nog de retourkosten (a 16 euro want groot en zwaar pakket) voor eigen rekening. Hierover heb ik gemaild maar geen oplossing.Ik vind de service belachelijk en zal hier nooit meer iets bestellen.
- Els
Ontzettend mooi pakket en alles leuk ingepakt. De kist is prachtig en gepersonaliseerd. Alles snel geleverd! Zeer tevreden en echt een aanrader.
- Anna
Mooi product . Ik had al eerder zo'n trein besteld en nu voor mijn volgende kleinkind . Met naam en geb. datum . Stond er mooi op . Ontvanger was er heel blij mee .