Heb lang op mijn bestelling moeten wachten Kreeg er maar 6 ipv 10 Werd wel netjes verrekend en gecomuniceerd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Doriska DeRoon
- Rike H.
Jullie doen reclame met “binnen 24 uur in huis , vandaag bestelt morgen in huis” Ik heb 2 WEKEN op mijn product gewacht wat ik de volgende dag naar bestelling nodig had. Verzendkosten hebben het zo duur gemaakt dat ik er nooit meer bij jullie ga bestellen het is goedkoper zelf met de auto te gaan en dan krijg ik ze ook als ik ze nodig heb. Slecht. Ben niet tevreden.
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- Gerard Plessius
Geen ontvangstbevestiging ontvan gen van mijn bestelling. Levering eerst nadat ik mailcontact heb gezocht. Daarna vlotte bezorging.
- Hetty
Heeft even geduurd maar mijn bestelling werd 1 dag na de afgesproken datum keurig bezorgd.
- Ioannis Konstantis
Ik heb de product nog niet ontvangen.
- Ina Gallast-Schokker
Goeie spullen en prima verzending