Pakket goed ontvangen maar het duurde wel 2 weken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- L. Temmink
- Hennie De Reuver
Lange levertijd en verkeerde afbeelding op de verpakking hieronder wel goed afgebeeld zeer verwarr
Hoe zou je Duitse Drogisterij beoordelen?
- Jacintha Clare
Bestelling niet compleet ik heb 10x stuks besteld en heb er 8 ontvangen. Daarom 1 ster slechte service vind ik ook heb ik een mail gestuurd en geen reactie ontvangen.
- Gijs
de levering duurde wat langer dan gepland, maar daar kreeg ik keurig info over
- urney marengo
In mijn mail staat dat mijn pakket bezorgd is ,maar heb niets ontvangen.
- Ilona Ruigrok
Zeer lang gewacht op de bestelling / een keer een update gehad maar er wordt niet meer gereageerd op een mail over de status van de bestelling. Na ruim een maand de bestelling ontvangen . Als je geen haast heb kun je prima bestellen .