Wat een verrassing om thuis te ontvangen, stuk voor stuk met liefde en aandacht ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kristel
- K. Witmer
Snel bezorgd en heel mooi e n leuk verpakt.
Hoe zou je kleinegeschenkjes.nl beoordelen?
- Tamara
Netjes en snel verzonden. Onwijs leuk verpakt. Feestje om te geven. Echt een aanrader!
- Gerdien Rouwenhorst-Kraassenberg
Snelle levering , en super leuk wat ik besteld heb! Nog mail contact gehad over de bestelling dus ik ben super tevreden:)
- Nathalie Sproet Sproet
Voor de eerste keer een bestelling gedaan om iemand een hart onder de riem te steken. Volgens afspraak afgeleverd. Werd met veel plezier ontvangen met een persoonlijk geschreven kaartje.
- Miriam
goede service. Petra dacht mee om er een leuk cadeautje van de te maken. Mooi ingepakt.