Erg leuke geschenkjes zijn hier te krijgen !! Ik heb nu 2x hier iets besteld en de ontvangers waten heel erg blij met de leuke attenties !! De bestelling werd ook snel bezorgd ( je hebt ook de mogelijkheid om vooraf een lever datum te kiezen ) De bestelling was ook netjes en mooi verpakt !! Ik zal hier in ieder geval zeer zeker vaker iets bestellen? want ik ben erg tevreden over de bestelde producten en hoe de bestelling geleverd wordt ! De reacties van de personen voor wie ik een klein geschenkje kocht was ook veelzeggend, beide personen vonden het geleverde nl erg leuk en mooi 👍🏼
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Claudia en Hans Witlox.
- Madelon
Persoonlijke aandacht en er wordt volop met je meegedacht!
Hoe zou je kleinegeschenkjes.nl beoordelen?
- Cynthia van der Pennen
leuke kleine cadeautjes, de zeepjes ruiken erg lekker! Snel verzonden
- Jolanda Meijers
Omdat ik vergeten was een kaartje met tekst toe te voegen bij mijn besteld brievenbuskado werd ik snel na mijn bestelling gebeld. Ze hebben alsnog voor mij een kaartje gemaakt en bijgevoegd. Ze stuurden me zelfs per mail een foto van hoe het eruit zag. Echt super! Top service!
- Marijke Agaart
Goeie service, leuk persoonlijk briefje en leuk ingepakt!
- Helena
Heel netjes en snel afgehandeld