Ik had een verkeerd afleveradres vermeld, de dag na de levering werd ik keurig via de mail op de hoogte gebracht. Voor 3,00 euro portokosten werd het meteen verstuurd en goed ontvangen. De extra kosten vond ik normaal omdat de fout door mijzelf gemaskt was. Dus.....super bedrijf!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ingrid Groen
- Tima Masoudy Masoudy
Ik vind het schattig! Vriendelijke dame 🌹🌹
Hoe zou je kleinegeschenkjes.nl beoordelen?
- Nathalie van der Werf
Superleuke cadeautjes. Bestellen ging ook gemakkelijk. Helaas was de levertijd nergens te vinden, hierdoor is de cadeautje te laat bij de ontvanger aangekomen 😢
- Ineke
Mijn levering was tip top in orde ,geweldig
- FdV
Leuk ingepakt en op tijd verstuurd. Leuke kadootjes voor een mooie prijs!
- Hans Janssens
perfecte en snelle service