Als je een bruine riem bestel is het wel zo prettig dat de gesp ook bruin is dit valt dus wel even vies tegen, ga geen moeite doen om hem terug te sturen ben wel teleurgesteld, met vr groeten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ria Hergarden
- A K
Had de verkeerde adress opgeschreven, maar ze reageerde meteen op mijn email met de juiste wijziging en mijn pakket was goed snel en goed geleverd. Goede klantenservice.
Hoe zou je HappyStrappy. beoordelen?
- P S
het is precies zoals beloofd simpel in gebruik en het werkt prima
- Esmeralda Steenbergen
Alles klopte wat in de beschrijving staat ,zitten heerlijk
- Ada Huiting
Het zit lekker zonder gesp en het is makkelijk te verstellen
- Monika Van Deelen
Mijn bestelling was snel thuis