Kookboek besteld dat de andere dag bezorgd zou worden, maar dat werd dagen later. Vrijdag besteld en dinsdag pas bezorgd. Het verrassend effect was dus weg als het zaterdag bezorgd had moeten worden . Na het bestellen dus “ vier dagen” onderweg! Niet leuk!!! Jullie zullen wrs de post de oorzaak geven maar via Greetz verstuur ik ook regelmatig een kaart met cadeautje wat altijd op tijd aankomt. Dus helaas geen goede ervaring en voortaan maar weer via greetz iets laten bezorgen! Jammer!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bea van der Linden
- Laura
Fantastische service, supermooi ingepakt en heel snel verzonden! Ik was mega verrast met dit leuke cadeau! Echt een aanrader! :)
Hoe zou je Coco Cadeau beoordelen?
- Ilza Keeman
Super leuk om cadeau te geven. De ontvanger was erg blij en verrast.
- Anne van Wilsem
Mooi assortiment, goede kwaliteit en net een tikkeltje anders .
- Franka Blom
Heel mooi verpakt, leuk om zo cadeau te doen. Leuk en origineel assortiment
- Huisjehazeleger
Mooi ingepakt en snelle service! Ruim aanbod aan producten en ontzettend mooi.