Lidmaatschap ingetrokken

Lidmaatschap ingetrokken sinds 2024, wegens geschillen niet opgelost

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Raveg hairstyling heeft 394 5 ster reviews 394
Raveg hairstyling heeft 37 4 ster reviews 37
Raveg hairstyling heeft 6 3 ster reviews 6
Raveg hairstyling heeft 6 2 ster reviews 6
Raveg hairstyling heeft 35 1 ster reviews 35

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Renske

    Snelle levering! Fijne föhn! Heb er 2 gekocht.

  2. Karin

    Mijn kapster wees mij op deze fohn. Ze wist dat ik al langere tijd op zoek was. Naar iets wat leek op de Dyson. Wat een geweldige ervaring. Al toen ik het pakket uitpakte was ik super enthousiast wat een geweldig mooi product. Nadat ik hem s,avonds gelijk uitprobeerde werd ik nog enthousiaster echt een geweldig goede föhn.

  3. Hoe zou je Raveg hairstyling beoordelen?

  4. Ciel

    Absoluut een fijne föhn. Droogt haar snel. Licht in de hand. Werk er graag mee. De levering was snel. Dat voor de + punten.. - punten met/over de klantenservice zijn gepast opgelost. Een keurige mail ontvangen met uitleg en excuus

    Reageer
  5. Louise

    hele fijne föhn! altijd veel last gehad van pluizende krullen, maar met de Raveg Hyperpower is dat helemaal verleden tijd. al na de eerste keer drogen merkte ik verschil. mijn haar werd zacht maar niet pluizig, deze föhn is oprecht de beste aankoop voor mijn krullen tot nu toe. aan alle curly girls die nog twijfelen, stop daarmee en koop deze föhn - je krullen zullen je dankbaar zijn :) voor stijl haar is de Hyperpower ook echt top, met de andere opzetstukken krijg ik mijn eigenwijze krullen binnen no-time heel mooi stijl in model (zonder pluis!). de levertijd is zoals beloofd: ik had de föhn de volgende dag in huis.

  6. Angélique

    Ik heb lang gezocht naar een vervangende föhn. Deze föhn is licht in gewicht, voor mij belangrijk omdat ik veel pijn in mijn handen ervaar, droogt snel, heeft verschillende warmtestanden, een koude functie, heel fijn....kortom hij voldoet volledig aan mijn wensen. Het contact met Raveg verliep heel goed, ik kreeg snel antwoord op mijn vragen per mail en ze dachten mee. Eenmaal besteld was de föhn de volgende dag in huis. Ik ben meer dan tevreden.

  7. Linda

    Kreeg de föhn van mijn vriend voor mijn verjaardag. Mijn krullen zijn nog nooit zo snel droog geweest. Scheelt echt een hoop lichamelijke klachten nu ik niet meer 25 min. (ondersteboven) hoef te föhnen. Iedereen met krullen weet wat ik bedoel ;) De föhn is heel licht waardoor hij prettig in gebruik is. Geen lamme polsen meer, fijn! Ook de verschillende temperatuur standen kan ik zeer waarderen, minder hitte op mijn haar. Top föhn! Kreeg meteen in de middag een compliment over mijn haar. Happy birthday to me!