Lidmaatschap ingetrokken

Lidmaatschap ingetrokken sinds 2024, wegens geschillen niet opgelost

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Raveg hairstyling heeft 394 5 ster reviews 394
Raveg hairstyling heeft 37 4 ster reviews 37
Raveg hairstyling heeft 6 3 ster reviews 6
Raveg hairstyling heeft 6 2 ster reviews 6
Raveg hairstyling heeft 35 1 ster reviews 35

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Paula

    Heb de föhn na veel onderzoek gekocht. Had ik veel eerder moeten doen. Een hele fijne föhn met veel verschillende standen. En ook een hele goeie koude functie. Het design is ook heel mooi en hij is licht qua gewicht. Kortom een top föhn!

  2. Mariem

    Mooie hairstyler, moderne mooie kleur, makkelijk in bediening en haar is snel droog. Laat je krullen heel zacht na diffuser!! Heel fijn in gebruik. Zeer tevreden!

  3. Hoe zou je Raveg hairstyling beoordelen?

  4. Giulia

    PESSIMI! De enige föhn ter wereld waarbij je de temperatuur niet kunt regelen. Ik besluit om het terug te sturen en voor Europa is dat niet gratis. Ik besluit om het op mijn kosten te verzenden en wat doen zij? Ze brengen de verzendkosten opnieuw in rekening!!!! Fantastisch! Het was een prachtige misleiding. De föhn is niet alleen slecht, ook de klantenservice is slecht. Nooit meer. Geld letterlijk weggegooid.

    Vertaald met AI
    Reageer
  5. roger broos

    Snelle levering van de föhns wilde deze testen voor in de kapsalon. Personeel is er blij mee licht van gewicht en doen het goed. Echter vraag al weken om een factuur aangezien ze ingeboekt moeten worden. Steeds hetzelfde antwoord ze kunnen geen btw factuur maken. Heel jammer want ze zouden met deze föhns echt wel zakelijke klanten kunnen trekken. Zorg dan wel dat je de administratie op orde is.

  6. José v Kessel

    Snelle verzending. Ik had een vraag gesteld via de mail en deze werd in no-time zeer vriendelijk beantwoord. Enorm blij met de hyperpower föhn. Minder pluis in mijn krullen dan met mijn oude föhn. Kortom, goede service en prachtig product.

  7. Yvonne

    Goede föhn maar moest wel wennen, maar na weekje gebruik helemaal aan gewend aan deze goede föhn. De diffuser klikt magnetisch vast en me vorige klikte vast met een kliksysteem . Bij me vorige föhn viel de diffuser er soms af en bij deze blijft die goed zitten. Helemaal het geld waard. Bovendien snelle levering en alles was duidelijk.