Fantastisch heel blij met de stickers. Goede service, en snel in huis.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicole
- Anoniem
Eindelijk een oplossing voor mijn recepten in de keuken. Heel erg blij mee. Bedankt!
Hoe zou je Bubblies beoordelen?
- Linda Teusink
Pakket kwam stuk aan. Sticker erop van PostNL erop dat zij de doos ongezien weer dicht hadden geplakt. Zending verder wel ok. Had het idee dat sticker door kapotte doos meer verkreukeld was en daardoor lastiger om strak op het oppervlak te plakken.
- Michelle
Geweldige service, denkt goed mee met een alternatief. Snelle levering.
- Nicole Beerens
Mooie produkten! En supersnelle levering!
- Anoniem
Top! Blij mee!