Fijne communicatie en super fijn dat er gratis persoonlijk advies word gegeven. Ik ben erg tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Romy
- Nienke
Erg blij met onze nieuwe vloer en goed advies gekregen, bedankt!
Hoe zou je Vloer & Interieur beoordelen?
- Jeffrey
Goede kwaliteit vloer, top advies!
- Stef
Denken goed mee en ontzettend blij met mijn nieuwe vloer!
- Chris
Gekozen voor de Segesta XL beige eiken visgraat vloer. Wat is het gaaf geworden! Echt een top vloer en professioneel gelegd. Zou het iedereen aanraden.
- Stef
Had een pvc vloer besteld, deze werd snel geleverd. Ik kwam in de knoei met de planning tijdens de verbouwing, gelukkig hebben ze snel kunnen schakelen bij het leggen. Fijn in de communicatie en ben erg tevreden met het eindresultaat.