Topservice en prachtig resultaat! Vakwerk geleverd en super vriendelijk geholpen. Aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Robin
- Viola
Mooie prijzen zeker, snelle service en de vloer kon supersnel gelegd worden wat voor ons echt heel fijn was. De mannen die het kwamen leggen waren netjes en kundig.
Hoe zou je Vloer & Interieur beoordelen?
- Zoë
Geweldige service en snelle communicatie. Ze denken goed mee en ze zijn heel flexibel! Het eindresultaat is echt super mooi geworden! We zijn super blij.
- Tieneke
Nadat de medewerker Gert van Vloer en interieur thuis de PVC de mogelijkheden had laten zien en werd in goed overleg een datum voor het egaliseren van de plavuizen vloer afgesproken. Kort hierna de pakketten afgeleverd. Het egaliseren duurde slechts ongeveer 4 uur. Hij ruimde alles keurig op en vier uur later konden wij over de vloer via de trap naar boven.De volgende ochtend kwam de PVC legger,die de nu harde egaline ging schuren en stofzuigen. Na uitmeten werd de PVC gelegd met lijm ,die je niet ruikt. De PVC ligt mooi strak tegen de plinten, deurposten en trap.
- Michel
Na wat bedrijven te hebben uitgenodigd om te kijken welke pvc walvisgraatvloer bij ons zou passen was de keus gevallen op vloer en interieur. Met goed advies en de juiste hulp is het in 1 woord prachtig geworden. Onze dank is groot voor het goede advies de goede contacten het egaliseren en thet legegen van vloer en t plaatsen van plinten. Vloer En Interieur onze dank is groot en we zijn er erg blij mee.. Groetjes Michel en Sientje uit Driel
- Jill
De levering verliep zoals afgesproken. Jammer dat ik de vloer zelf nog naar binnen moest sjouwen en dat het karton niet is meegenomen na afloop. Verder is alles goed opgepakt. Er was een fout gemaakt bij het inmeten, maar dit is netjes en professioneel opgelost door Vloer & Interieur. De jongens die de vloer kwamen leggen waren erg vriendelijk, werkten hard en hebben alles op tijd afgekregen. Al met al ben ik tevreden met het eindresultaat!