Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Vloer & Interieur heeft 134 5 ster reviews 134
Vloer & Interieur heeft 6 4 ster reviews 6
Vloer & Interieur heeft 1 3 ster reviews 1
Vloer & Interieur heeft 0 2 ster reviews 0
Vloer & Interieur heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Robin

    Topservice en prachtig resultaat! Vakwerk geleverd en super vriendelijk geholpen. Aanrader!

    Reageer
  2. Viola

    Mooie prijzen zeker, snelle service en de vloer kon supersnel gelegd worden wat voor ons echt heel fijn was. De mannen die het kwamen leggen waren netjes en kundig.

    Reageer
  3. Hoe zou je Vloer & Interieur beoordelen?

  4. Zoë

    Geweldige service en snelle communicatie. Ze denken goed mee en ze zijn heel flexibel! Het eindresultaat is echt super mooi geworden! We zijn super blij.

    Reageer
  5. Tieneke

    Nadat de medewerker Gert van Vloer en interieur thuis de PVC de mogelijkheden had laten zien en werd in goed overleg een datum voor het egaliseren van de plavuizen vloer afgesproken. Kort hierna de pakketten afgeleverd. Het egaliseren duurde slechts ongeveer 4 uur. Hij ruimde alles keurig op en vier uur later konden wij over de vloer via de trap naar boven.De volgende ochtend kwam de PVC legger,die de nu harde egaline ging schuren en stofzuigen. Na uitmeten werd de PVC gelegd met lijm ,die je niet ruikt. De PVC ligt mooi strak tegen de plinten, deurposten en trap.

    Reageer
  6. Michel

    Na wat bedrijven te hebben uitgenodigd om te kijken welke pvc walvisgraatvloer bij ons zou passen was de keus gevallen op vloer en interieur. Met goed advies en de juiste hulp is het in 1 woord prachtig geworden. Onze dank is groot voor het goede advies de goede contacten het egaliseren en thet legegen van vloer en t plaatsen van plinten. Vloer En Interieur onze dank is groot en we zijn er erg blij mee.. Groetjes Michel en Sientje uit Driel

    Reageer
  7. Jill

    De levering verliep zoals afgesproken. Jammer dat ik de vloer zelf nog naar binnen moest sjouwen en dat het karton niet is meegenomen na afloop. Verder is alles goed opgepakt. Er was een fout gemaakt bij het inmeten, maar dit is netjes en professioneel opgelost door Vloer & Interieur. De jongens die de vloer kwamen leggen waren erg vriendelijk, werkten hard en hebben alles op tijd afgekregen. Al met al ben ik tevreden met het eindresultaat!

    Reageer