Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Vloer & Interieur heeft 134 5 ster reviews 134
Vloer & Interieur heeft 6 4 ster reviews 6
Vloer & Interieur heeft 1 3 ster reviews 1
Vloer & Interieur heeft 0 2 ster reviews 0
Vloer & Interieur heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Luuk

    Wij hebben een nieuwe visgraat vloer afgenomen bij Vloereninterieur en zijn super tevreden. Voortraject ging soepel en Gert kwam met een voorbeeldvloer bij ons langs, ondanks dat het best ver rijden was. Duidelijk advies en er werd goed meegedacht. Plaatsen van de vloer werd vakkundig en snel gedaan, het eind resultaat mag er zijn.

    Reageer
  2. Thijs

    Prima communicatie van begin tot eind, ook toen er onverwachte dingen gebeurden, maar die werden heel snel netjes opgelost. De jongens van de vloeren hebben hun werk goed gedaan!

    Reageer
  3. Hoe zou je Vloer & Interieur beoordelen?

  4. Fransien

    Ik was op zoek naar een pvc visgraat vloer , goede service , makkelijk contact te krijgen voor al je vragen en het eindresultaat is prachtig , precies waar we van droomden!

    Reageer
  5. Paul&Sara

    We zijn bijna klaar met onze verbouwing en onze vloer moest echt een eye catcher worden. Nou dat is gelukt. We krijgen hele leuke reacties van familie en vrienden. Vloeren en interieur bedankt!! Een fijne partij!! Goede communicatie en snelle service.

    Reageer
  6. Herman

    Robin schaap onze vloer gelegd top gedaan. mooie vloer geleverd door gert .dankjewel allemaal

    Reageer
  7. Tamara

    Nadat onze aannemer behoorlijk vertraging had opgelopen hadden wij snel een vloer nodig, bij vloereninterieur uitgekomen en wat een toppers! Werkwijze is erg professioneel komen gratis aan huis met grote stalen en dat tegen een eerlijke prijs, een aantal weken na bezoek lag onze nieuwe visgraat vloer en plinten er in! Zodra we bij de bovenverdieping zijn vragen wij ze zeker weer! Bedankt voor de goede service!

    Reageer