Tima
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Coco & Sebas, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Levering goed
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Levering goed
Mijn product kwam met het kopje eraf gebroken binnen, ik denk dat de verpakking beter kan
Goede klantenservice. Jammer van de leveringsbon bij de bestelling als dit een cadeau is
Snelle levering en heerlijke chocolade en mooi vormgegeven!
Geweldige service. Er ging iets fout met de bezorging van de bestelling en het werd snel een zeer professioneel opgelost. Daar herken je de echte toppers aan.
Goede service