Het was een cadeautje en de ontvanger was er heel erg blij mee. Zag er echt als een super luxe cadeau uit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jenny Boterman
- Bianca Dullaart
Top, snelle levering!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Paul
diverse relatiegeschenken besteld, ik had nog speciale wensen en dat was geen probleem. Snel gereed ook
- Joyce
snelle levering en super mooie chocolade
- Oumaima Zeamari
Super!
- Danny van Laar
Ik heb gekozen voor een bestelling met ophalen in de winkel. persoonlijk vind ik de doorlooptijd wat lang. Besteld op 30-11 en kreeg een melding dat de bestelling op 5-12 opgehaald kon worden. Tussentijds in de winkel geweest en kreeg te horen dat de bestelling nog niet was doorgekomen en dat het nu druk was vanwege de bedrijfsbestellingen. Ik had een kortere levertijd verwacht en vond het niet prettig dat ik een keer voor niets de winkel ben geweest. Bij de levering blijkt ook nog dat de juiste chocolade van de giftbox niet op vooraad was en dat er een andere is toegevoegd.