Leuk verpakt !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yolanda De bekker
- Jeremy Schapendonk
Product was goed verpakt en zag er mooi uit, alleen zat het persoonlijke kaartje er helaas niet bij die ik via de website kon schrijven.
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Karin van Dongen
Mooie kwaliteit. Snelle levering .
- Tobias Deichmann
super
- S Van Oort
Was een probleem bij DHL en keurig opgelost
- Stijn Marks
Online Sinterklaas letters besteld. Helaas kwamen enkele gebroken aan maar er werden direct nieuwe bezorgd ! Top service. En lekker 😊