Heerlijke chocolade, verrassende pakketten en een goede en snelle service. Niet alleen de inhoud is heerlijk maar ook de verpakking is prachtig. Leuk om te krijgen of weg te geven.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helen Bekkers
- Lauri Beljaarts
Heerlijke chocolade en alles luxe verpakt!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Ghizlan Nafid
Heerlijke chocolade! Nergens anders zo lekker
- Lindsey
Snelle levering. En heerlijke chocolade!
- Devon D
Besteld voor afhalen in de winkel maar geen enkel bericht gehad, eenmaal in de winkel lagen de producten niet klaar… personeel heeft toen van de winkel voorraad het klaar gemaakt. Tevens daarna ook nooit een bevestiging gehad dat de levering was aangekomen in de winkel terwijl op de website is aangeven dat het grotendeels besteld op dag a voor 14 uur het in meeste gevallen ook dag b in de winkel beschikbaar is.
- Brigitte Pelt-Ondras
Goede service! en uiteraard heerlijke chocolade :-)