Ik heb de bestelling (een Sinterklaascadeau) ruim op tijd besteld, maar kwam pas na Sinterklaas aan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hilda
- Dirk Verweij
Leuke keuze
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Greet Schoen
Prachtig doosje met inhoud ziet er heel mooi uit en ze zijn ook erg lekker bedankt en tot ziens.
- SM Bothof
Goed product
- Jolande
Ohhh de adventkalender is geweldig
- Mick Vogels
Ik had 8 boxen besteld. Bij het openen van de verzenddoos lagen de bon bons van 3 boxen verspreid door de verzenddoos. De bon bons heb ik handmatig terug in de doosjes moeten doen. De doosjes zijn slecht dichtgemaakt waardoor deze tijdens transport open gaan. Dit vind ik zeer slecht voor een luxe product dat je iemand cadeau geeft.