Producten waren goed beschermd verpakt Alles was snel in huis.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- GlennH
- Yvonne
Vandaag 30 dozen bonbons met gepersonaliseerd lint besteld als Kerstgeschenk. De dag erna geleverd! Zag er perfect uit!!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Petra
Super lekkere chocolade van Coc
- Y
Ja. .zeker
- Michiel
Ik had een fout gemaakt bij de beoordeling van coco&sebas in Maastricht i.p.v. 5 sterren had ik per ongeluk 1 ster gegeven mijn oprecht excuus hiervoor. De verkoopster had mij goed geholpen en was zeer vriendelijk .
- Netty Dekkers
In een woord "HEERLIJK" en erg mooi verpakt