Warme chocolademelk die niet goed warm was waardoor ik gewoon beker melk had met chocola klonterend op de bodem. Mail gestuurd naar de klachtenservice en matige reactie terug. Voor mij geen Eindhoven meer!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Zeer teleurstellend
- E
Voor een vrij grote aankoop eerst overleg gehad met filiaal, daar te moeilijk dus doorverwezen naar hoofdkantoor. Daar matig aanbod gekregen waarbij het bestellen via de website zelfs goedkoper was. Daarna toen de bestelling kwam zat alles onder de plak van de plakrand van het bubbelplastic waar het in zat, en diverse doosjes waren beschadigd en wat missende doosjes. Met een mail naar de klantenservice werd het wel opgelost maar met weinig empathie.
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Marcel Spanjersberg
Heerlijke chocolade voor herhaling vatbaar!
- Peter
Snel, goed verpakt, maar let op: geen massief stuk chocolade, en komt de warme zon erop, dan gaat het helemaal mis ! Gelukkig had de ontvangster het beertje nog in goede staat gezien ;-)
- de Bruijne
Chocola lekker maar erg duur. Dubai reep niet duidelijk aangegeven dat het maar 90g is
- Ntt
Top service en heerlijke producten!