Heb mijn bestelling niet volledig mogen ontvangen. Zelfs na twee keer mailen nog steeds geen reactie. Jammer want de produkten zijn lekker, maar als je ze online besteld en niet ontvangt ben je er niets mee. Moest bijgevolg ook op zoek naar een ander moederdag cadeau.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ronald Smet
- Renee de Gans
Een perfect kado voor moederdag!
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- JHS
Vandaag een email ontvangen dat CC stopt met hun spaarsysteem. Dat is een eigen beslissing. Prima. Maar dat de gespaarde punten binnen een maand opgemaakt dienen te worden is wel kort door de bocht. Chocolade is prima. Bedrijf is minder. Vandaar 3 punten
- Wim Saris
zoals altijd snel geleverd en goed verzorgd en met smaak opgegeten
- Ilana Wegloop
Snelle levering, goed verpakt en heerlijke chocolade.
- Jan Kreuk | Vitaminebooster.nl
Netjes verpakt, goede smaken aan chocolade en van hoge kwaliteit. Uitgereikt bij 5 jarig bestaan van onze webshop Vitaminebooster aan relaties van de webshop, leuke reacties op ontvangen, mede door de lekkere chocolade van Coco & Sebas. Dankjulliewel!