Een heel mooi bijzonder cadeau om weg te geven ziet er fantastisch uit smaakt goed en het kaartje met de gand geschreven zo mooi persoonlijk echt zeer tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tjitske Ter maat
- Melanie Steinbrecher
Fast Delivery and perfect taste as always
Hoe zou je Coco & Sebas beoordelen?
- Mike Backers
Duidelijk en overzichtelijke website, maar het leukste was de handgeschreven kaart die bij de bestelling zat. Zeer attent!
- Machteld Buit
Ik had de chocolade af willen halen in de winkel Stadshart Amstelveen. Die mogelijkheid kreeg ik niet online met de 20% korting aanbiedingsmail. Wel 4,95 DHL koerierskosten nog apart betalen. 5 min fietsen was het voor mij en de cadeau's waren met 1 lelijk geschreven kaartje bezorgd zonder cadeaupapier, lint of iets dergelijks. Schandalig voor 24 Euro. Eens, maar nooit meer. Telefoonnummer van filiaal Stadshart was ook niet aanwezig. Alleen een centraal nummer ergens in NL dat van ma t/m vrijdag beschikbaar was. Niet 's avonds of in het weekend bereikbaar. Dat voor zo een dure zaak waar het altijd rustig in Amstelveen. Enorme teleurstelling alles bij elkaar. een ontevreden klant, dat begrijpt u denk ik wel...?
- Marc Worbts
Heerlijke chocolade en top service. Online besteld, email gestuurd om bestelling aan te passen, direct antwoord en aangepast! Dag later bezorging. Top!
- Caitlin
Fijne communicatie en goede service!