Mooie, ruime showroom. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie en goede kwaliteit meubelen! Wij zouden deze winkel aan iedereen aanbevelen, alleen al de moeite waard om een keer in de showroom te gaan kijken!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inge Wakker
- Peter Eerdekens
super alles netjes gedaan
Hoe zou je Puurteak Meubelen beoordelen?
- Alistair
Excellent service start to finish. I even received a WhatsApp photo of my new dining table set within an hour of making the order to confirm this met my requirements. Delivered on time and in perfect state.
- Fam. Lemaire
Vandaag onze prachtige loungeset mogen ontvangen van Puurteak.nl Op aanraden van bekende en de online reviews te hebben gelezen toch maar afgereisd naar Apeldoorn. Vol op keuze in zowel tuinmeubelen als Suar tafels. Alles uit voorraad leverbaar. Vriendelijk en uiterst vakkundig personeel. Aan de mensen van Puurteak.nl bedankt en zeker tot een volgende keer. Fam. Lemaire
- Lambrechts
Goed geholpen, mensen die daar werken denken goed met je mee en nemen daar de tijd voor. En natuurlijk hebben ze fantastisch mooie spullen
- T Hermans
Eind mei hebben wij telefonisch een tuinset besteld via Puurteak Tuinmeubelen (PT), dit verliep erg soepel en dezelfde dag ontvingen wij een bevestiging met het bericht dat niet alle onderdelen uit voorraad leverbaar waren. Voor zover heldere communicatie vanuit PT. Hierna hoorden wij ruim 3 weken niks, waarna wij contact hebben gezocht waarop helaas niet meer duidelijkheid kwam. We ontvingen eind juni een email dat de leverancier de leveringsafspraken niet had nagekomen en dat de meubelen in die week geladen zouden worden in de fabriek met een verwachte levering in de eerste week van augustus en de belofte ons telefonisch en per mail op de hoogte te houden. Na uitblijven van deze beloofde informatie hebben wij op de donderdag van de laatste week van juli opnieuw contact opgenomen, om te informeren naar het leveringsmoment de week erna. Het krijgen van informatie bleek op dat moment niet mogelijk, maar een dag later ontvingen wij een mail dat de bestelde meubelen nog altijd niet leverbaar waren met vooralsnog geen duidelijkheid wanneer dit wel zo zou zijn. In deze mail stond verder geen vervolg vermeld. In de week erna, de eerste week van augustus, hebben wij daarom opnieuw contact opgenomen waarbij werd vermeld dat over twee dagen meer informatie bekend zou zijn en er dan ook direct een mail en telefonisch contact zou worden opgenomen. Helaas mocht ons geduld niet baten en namen wij wederom zelf contact op na 3 dagen. Er bleek nog steeds geen informatie te zijn en drukte werd als excuus aangedragen. Wederom geen duidelijk vervolg vanuit PT. Na opnieuw wachten hebben we opnieuw zelf gebeld in de tweede week van augustus waarna de meubelen op 17 augustus eindelijk werden geleverd. Bij het helpen van de enige bezorger bleek al gauw dat er een rugkussen voor een bank ontbrak en dat een geleverd zitkussen onverpakt en inmiddels beschadigd was. Na wat bellen zouden de kussens bezorgd worden via pakketpost op 18 of 21 augustus en mochten we dit op 22 augustus dan ook daadwerkelijk in ontvangst nemen. Na een periode van 13 weken, verspreid over de gehele zomerperiode, is onze tuinset compleet. De geleverde tuinmeubelen zijn prachtig, maar over het geheel genomen zijn wij op zijn minst ontevreden over het geheel van bestellen en leveren. Wij begrijpen weldegelijk dat PT afhankelijk is van een leverancier en dat PT er niet veel aan kan doen als de leverancier zijn afspraken niet nakomt. Echter de communicatie en het verwachtingsmanagement vanuit PT naar ons toe is ronduit slecht te noemen. Zoals hierboven beschreven is er sprake van zeer slechte informatievoorziening met het steeds opnieuw niet nakomen van beloften, naar ons idee is dat niet hoe je omgaat met klanten. Bij een dergelijk beloop zou je tevens verwachten dat ze de te leveren producten meermaals zouden controleren voor het daadwerkelijk leveren, maar ook hierbij dus gebreken, onzes inziens valt dit zeer slordig te noemen. Wat daarbij misschien nog wel het meest irriteert is dat PT steeds maar weer bleef wijzen op de fouten van de (eigen) leverancier, zonder zelf enige verantwoordelijkheid te nemen of ook maar iets te zeggen over de verschrikkelijke communicatie en verwachtingsmanagement naar ons toe. De verschrikkelijk slechte communicatie in combinatie met het zeer slechte verwachtingsmanagement naar ons toe in combinatie met het steeds maar weer wijzen naar anderen in plaats van enige erkenning van eigen fouten of enige gemeende gevoelsreflectie dan wel op enige manier tegemoetkomen van ons als klanten, maakt dat we dit graag ook via deze weg kenbaar maken. Dit vooral om toekomstige klanten ter overweging aan te bieden, Puurteak Tuinmeubelen nogmaals te informeren hoe het geheel is ervaren en verlopen en beide kanten (klant en verkoper) te waarschuwen. Nadien hebben wij niets meer van Puuteak Tuinmeubelen vernomen en kijken vooralsnog toch echt even ergens anders in onze zoektocht naar een tuinbank. Ad 1. Op 20 sept. Werd naar aanleiding van bovenstaande contact met ons opgenomen door een voor ons nieuwe stem vanuit PT. Een kort en helder gesprek met duidelijke excuses, een blik op het heden en de vraag of er iets gedaan kan worden om onze ervaring met PT positief te laten eindigen. Positief verrast namen we dit in beraad en hebben op korte termijn opnieuw contact. Ad 2. Op 5 okt. spraken we op locatie van PT af in Apeldoorn. Een verhelderend, open, en eerlijk gesprek volgde waarmee voor ons een passende oplossing werd gevonden wat voor ons zorgt voor hernieuwd vertrouwen in PT bovenop de tevredenheid over de geleverde producten. Complimenten voor de manier waarop PT uiteindelijk met het geheel is omgegaan, wij komen hier in de toekomst graag terug.