Snelle levering en zo mooi verpakt met allerlei extra’s. Echt heel erg leuk en attent!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique
- Edith van Duin
Snelle levering
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Shumeily Hupsel
Leuk en goed ingepakt! Super blij mee dat personeel met je meedenkt! 🤍
- Edith Sijstermans
Goede service en snel geleverd.
- Esmeralda
Snelle levering. Leuk dat er een klein cadeautje bij het pakketje zat ! 🤎
- Han
Kleine bestelling gedaan maar groots verpakt in de vorm van een leuke attentie en een persoonlijke kerstwens. Hier word ik vrolijk van ennga met een goed gevoel de kerstdagen in. Fijne feestdagen allemaal!