Mooie leuke dingen en heel mooi ingepakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- PAJ Doggen
- Johan Vissers
Gewldige service. Mooi in geschenkverpakking, een attentie en een persoonlijke boodschap. Hier werd ik blij van.
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Pascal
Vriendelijk en attent. Goed en mooi verpakt. Snelle levering.
- Tineke Liphujzen
Prima geholpen vriendelijke dame
- Karin
Sehr netter Kontakt! Tolle Ware! Gerne wieder!!!
- Paola .
💚 Mooie (kerst)spullen van 🖤 Bastion Collections 🖤 besteld. Wederom heel mooi ingepakt en een lieve attentie erbij. Een feestje om te ontvangen en uit te pakken. Super bedankt en tot de volgende keer/bestelling 💚