Snel geleverd, mooi ingepakt en ook gezellig een handgeschreven briefje en een klein cadeautje erbij. Heel leuk!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sylvia
- Kevin Dorssers
Goede service en ook nog leuk ingepakt voor een speciale gelegenheid
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Yvonne Engelbracht
Zo goed geholpen door Angelique om voor onze Brandweervrouwen, weer een leuke avond te kunnen organiseren. Echt een topper!
- Thomas Bates
Altijd goede service en met zorg geleverd
- Jessica
Superfijn geholpen! Snel en netjes geleverd!heel mooi en goed ingepakt! En hele mooie producten, super kwaliteit.
- Bianca Siecker
Snelle levering en mooi ingepakt!