Altijd fijn zo’n pakje met een persoonlijk tintje te ontvangen en de kaarsen zijn ook mooi verpakt ( en branden mooi).
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corry Lasschuit
- Erna Zandstra
Snelle levering en t is altijd een feestje om je pakje uit te pakken . Ben altijd blij verrast!
Hoe zou je Puur & Mooi wonen beoordelen?
- Françoise Vergoed
Hele mooie spullen, heel mooi ingepakt met speciaal voor de kerst wat kerstfiguurtjes en andere extra spulletjes en een handgeschreven kaartje, daar wordt je echt blij van. Super!!
- Mirelle Monhemius
Mooie spullen mooi verpakt en hele goede service! Echt top!
- Alexandra Verkroost-Kemperman
Goede service en eerlijke prijzen.
- Yolande
Erg mooi ingepakt en snel geleverd!