Wederom een geweldige service en alles was mooi verpakt. Rechtstreeks naar mijn kleinzoon laten sturen met een leuk kaartje erbij. Zeer tevreden!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wilma Versteeg
- Honey
I received 2 of 3 item's. After contacting costumer service didn't get any response back
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- R
Bestelling was niet compleet, daar heb ik geen bericht over ontvangen. Terugbetaling van de niet geleverde producten heeft wel plaats gevonden. Nu krijg ik geen reactie op mijn mail. Na bovenstaande review een reactie gehad en na communicatie een passende oplossing. Bedankt.
- Bianca Brakke
Hele mooie spullen!
- Dineke
18 augustus 's morgens bestelling geplaatst en betaald. 26 augustus 's middags nog niets ontvangen. Op 21 en 25 augustus e-mail met vraag over niet ontvangen bestelling gestuurd naar Kees&Beer, ook daar (nog) geen reactie op gekregen. Volgens PostNL is er een verzendlabel aangevraagd door Kees&Beer maar heeft PostNL nog geen pakketje ontvangen (track&trace).
- Willemijn
Een winkel waar je binnenloopt en graag een poos blijft rondsnuffelen 🤩 Lieve, gezellige winkeldames die altijd voor je klaarstaan. Op berichtjes via Instagram krijg ik altijd super snelle reactie. Een hele tevreden klant hier die graag deze lokale ondernemer blijft steunen ❤️