Prima verzorgd, mooi ingepakt, leuke attentie erbij en een persoonlijk berichtje. Helemaal top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ton Schrader
- Leonie
Snel verzonden en leuk ingepakt
Hoe zou je Kees&Beer beoordelen?
- Hagar Backus
Fijn dat de mogelijkheid er was om een cadeau en kaart te sturen.
- Sjak
Jammer dat je de verrassingsbox voor een bepaalde maat besteld en dat er dan zomerartikelen inzitten die je nu niet aandoet natuurlijk en die van de zomer te klein zijn. Er wordt dan gezegt je kunt het altijd verkopen! Belachelijk!
- Sanne van Kooten
Leuke en kwalitatief goede spulletjes! Heel blij met een winkel als deze in de buurt!
- Nicole
Ontzettend leuk assortiment, word snel en netjes verzonden.