Ik heb in september een product retour gestuurd, maar nog steeds geen bevestiging van ontvangst of terugbetaling ontvangen. Ik lees dat meerdere mensen dit probleem hebben helaas. Ik krijg ook geen contact via de mail, en de telefoon staat uit. Ik zou afraden om hier te bestellen.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rosanne
- Kelly
Mijn bestelling van 26 augustus heb ik nog steeds niet ontvangen. Na veel moeite kreeg ik op 4 oktober contact via whatsapp. Één van de producten was niet leverbaar en daar zou een mail over gestuurd zijn. Ze leek het netjes op te lossen door een extra product naar keuze aan de bestelling toe te voegen. Het zou ongeveer nog drie weken duren voordat alle producten weer op voorraad waren. We zijn weer ruim 6 weken verder en ik krijg geen reactie meer..
Hoe zou je Haakaa Benelux beoordelen?
- Simone
Update 21-11-2024, inmiddels contact met Cécile en het geld van mijn retouren ontvangen. Cécile heeft een super waardevolle webshop voor (aanstaande) moeders, baby's en kinderen. Heb producten geretourneerd en nooit mijn geld terug ontvangen. Ik heb bewijs met track&trace dat het ontvangen is. Ik heb inmiddels 2x gemaild en 1x geappt met Cécile, ik krijg 0 reactie van haar.
- Lizzy
Update 22-11-24: Inmiddels heb ik mijn complete bestelling ontvangen en ter compensatie een product uit de webshop mogen uitkiezen. Fijn dat het na zo’n lange tijd toch nog goed is gekomen. Tot op heden heb ik mijn bestelling nog steeds niet compleet ontvangen, waardoor ik nu met een incompleet product zit waar ik niets aan heb. Op 25 augustus 2024 heb ik een bestelling geplaatst, na veel mislukte contactpogingen uiteindelijk via WebwinkelKeur een geschil ingediend. Uiteraard werd er snel daarna keurig netjes gereageerd door Cécile. Deel 2 van mijn bestelling was inmiddels uitverkocht, maar zou snel worden nageleverd (in de week van 15 okt). Ook zou ik 'uiteraard' op de hoogte worden gehouden. Op 27 oktober heb ik wederom een mail gestuurd met de vraag waar de rest van mijn bestelling blijft. In reactie daarop kreeg ik een mail met een gekopieerde nep mail waarin ik zogenaamd op de hoogte werd gehouden. Of ik deze niet ontvangen had, wat gek!? (Even terzijde dat ik verder al haar mails en ook alle reclame wel ontvang) Tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Bestel hier dus niet!
- Familie HD
Snelle levering en top product!
- jos
Ik heb een grote bestelling geplaatst meer dan een maand geleden maar ik heb nog niks ontvangen. Mijn berichtjes en belletjes worden niet beantwoord En ik heb mijn geld ook nog niet terug gekregen. Uiteindelijk na geschil wel opgelost.