Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2025 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Haakaa Benelux heeft 20 5 ster reviews 20
Haakaa Benelux heeft 5 4 ster reviews 5
Haakaa Benelux heeft 1 3 ster reviews 1
Haakaa Benelux heeft 0 2 ster reviews 0
Haakaa Benelux heeft 12 1 ster reviews 12

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Amanda

    Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Ook wordt er niet gereageerd op de e-mail en whatsapp. De telefoon wordt niet opgenomen.

  2. Tinga Van den Broek

    Super!

  3. Hoe zou je Haakaa Benelux beoordelen?

  4. de Wit

    Werkt perfect, snel in huis. 1 is genoeg

  5. Tine Corthout

    Zeer snelle levering

  6. Iris Antonides

    Snel verzonden en bezorgd (volgende dag)

  7. Mira

    1e review (2e, positieve review volgt hieronder): Mijn bestelling van 11 juni 2024 is nooit aangekomen. Heb dit gemeld via twee mails, eentje op 27 juni, een tweede op 4 juli (geen enkele reactie). Heb verscheidene keren gebeld naar hun 06 nummer (dit telefoonnummer is al helemaal vreemd: geen enkele verwijzing naar het bedrijf. Je krijgt gewoon een algemeen bericht te horen: Het spijt me, maar de persoon die je belt is niet beschikbaar'), via "Cecile" op de Whatsapplink is ook helemaal geen contact mogelijk ("Er is geen WhatsApp- account gelinkt aan het telefoonnummer +63 8089270") Voelt aan als eèn grote fraudeuleuze bende. Om gek van te worden dat je als klant zo in het zak wordt gezet en je ze zelfs niet kan contacteren. 2e review na hervat contact met Haakaa (mede dankzij bemiddeling van Webwinkelkeur): Het loont de moeite om melding te doen! Uiteindelijk heeft Cécile van Haakaa netjes gereageerd en is, na een heen en weer gemail met uitleg en excuses, het pakketje toch bij me aangekomen. Het is schijnbaar een opeenstapeling van 'bad luck' geweest (mails in de spambox van Haakaa, geen mail met een track&trace de eerste keer, een technisch tel.nummer probleem èn Post.nl dat mij twee keer niet heeft gemeld dat het pakketje klaarlag, waardoor het de eerste keer is teruggestuurd geweest...) Om het allemaal goed te maken, want mijn vertrouwen was flink gekelderd, ontving ik een leuk extraatje. Dank Cécile, en dank Ismail van Webwinkelkeur!