Goede service, snelle en correcte leverIng.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Patrick Roos
- Patrick
Heb daar een mooie set velgen met winterbanden gekocht voor een goede prijs. De eigenaar heeft mij na een rit van bijna 2 uurtjes mij ontvangen met een heerlijke bekker koffie en de set velgen stond al klaar om mee te nemen. De set was zoals beschreven, nieuwe banden en de velgen waren op een krasje na, perfect inorde. Ik kan het bedrijf alleen maar adviseren. Top!
Hoe zou je Geveba wheels B.V. beoordelen?
- André
Goede service, lekkere koffie, fijne wachtruimte, professioneel advies, voldoende voorraad. Kortom geen bijzonderheden en een meer dan prima ervaring en ook niet onbelangrijk een gezellig praatje (na gedane werkzaamheden).
- Serge
Na fijn contact met Michel, een afspraak gemaakt en geslaagd voor een mooi set velgen. Hij nam de tijd om het één en ander te laten zien. Ik ben vertrokken met een mooi set velgen en banden! Zeker een aanrader.
- Esmin
Via Marktplaats een hele mooie set aangeschaft. Wij wilden ze zwart laten coaten en ook dat heeft hij geregeld. Bij ophalen werd zelfs de set gemonteerd. Echt een aanrader! Bedankt Michel
- Niels
Topbedrijf en de eigenaar een topgozer. Supervriendelijk, kundig en professioneel geholpen. Velgen heeft hij er direct onder gemonteerd en de bandenspanning gecontroleerd. Ook de after sales is top; we reden terug naar huis met de nwe velgen wonder toen de auto een melding gaf over bandenspanning, maar hij legde duidelijk en geduldig uit dat dit normaal is omdat de sensor merkt dat de specificaties vd wielen veranderd zijn en je gewoon een reset moet doen op de boordcomputer. Dus ervaring is: 10/10 en kom zeker weer terug.