Snelle levering en super tevreden met mijn tuniek!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bianca Matthijsse
- Anna Marie Raaijen-Fonkert
Mooie broeken , fijn verschillende lengtes,ik hoefde een keer niet in te korten. Kwaliteit en prijs goed. Klantensyis vriendelijk en adequaat, retour was snel geregeld. Helaas voor mij waren de tops te lang en te breed. Volgende keer misschien meer geluk.
Hoe zou je Bammode beoordelen?
- Ans Jak Spierings
Kan echt niet meer zonder Bammode!
- Iv Toebes
Ben een zeer tevreden klant. De tunieken en jurken die ik heb ontvangen zitten heerlijk. Wil ze het liefst elke dag aan.
- Mieke Hulsink
Super. Ben heel blij met jullie.
- MoBa
Aan te raden shop Mooie kledij, snelle levering