Over het algemeen ben ik heel tevreden met Bammode en haar producten, maar als er sprake is van een "klacht" dan is de reactie vanuit Bammode minder empathisch.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mieke
- Marja Dijkstra
Geweldig zit ook allemaal lekker
Hoe zou je Bammode beoordelen?
- Jannie van der Hoek
Top ervaring goed ontvangen en bedankt
- Jet Verloop
heerlijke kleding - fijne stoffen, leuke prints, goede pasvorm en het blijft goed in de was. Heel erg tevreden met Bamm!
- Karin Lange-Heinsbroek
Webwinkel prima, blij met kleding, valt heel goed, minder blij met het bureau dat na iedere levering om een beoordeling vraagt
- Marijke Dekker
Prima klantenservice! Heerlijk zittende kleding, vooral als het nu zo warm is.