Ik ben met veel liefde geholpen bij het uitzoeken van een urn voor mijn hond. Jolanda (de mevrouw die mij heeft geholpen) was heel vriendelijk en erg behulpzaam. Het as werd ook nog eens gratis gevuld. Uitstekend!!!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Roger de Wit
- Lia Mans
Ik heb een mooie urn bij Jolanda uitgezocht waar ze mij met veel medeleven heeft geholpen en de urn gratis heeft gevuld. Hiervoor nogmaals hartelijk bedankt en voor de goede service.
Hoe zou je Urnenonline.nl beoordelen?
- Brenda Mans
Een mooie urn voor mijn vader uitgezocht. Heel fijn geholpen door Jolanda. Erg warm en meedenkend.
- Annemarie
Mooie urn gekocht bij Jolanda. Goed en professioneel geholpen.
- tanja
Een mooie urn gekocht bij jolanda, de service was top en de urn werd gratis gevuld. Jolanda heeft mij geholpen met het uitkiezen van een urn voor mijn vader, was erg vriendelijk en behulpzaam.
- Joke
Wat een geweldige service en zo lief geholpen met het uitzoeken van een mooie ketting waar ik het as van mijn hond in kon doen.djw