Wat een geweldige mooi urn heb je gemaakt voor mijn dochter ik ben er zo blij mee ik kan je niet genoeg bedanken voor dit moois dank je wel Jolanda
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2023
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vera Jamin
- Karina
Jolanda een hele lieve vrouw, die helpt en meedenkt waar zij kan. Zij probeerde geen product aan te smeren maar inplaats van iets te verkopen dacht zij mee in oplossingen. Het voelde warm en vertrouwd aan. Ik ben zelf overledenenverzorgster en ik zou haar echt aanraden aan nabestaanden. Ze zetten zich voor mij in, en hielp mij hier in verder met mijn wensen ect omtrent een urn ect. Het voelde niet zakelijk aan en dat is voor mij belangrijk als je iemand kwijt bent geraakt die je dierbaar is. Ik hoop voor jou Jolanda alle goeds, zolang jij dit doet met jou hart doet zoals nu zullen de mensen vanzelf bij jou uitkomen en met een goed en tevreden gevoel naar huis gaan. Liefs Mij
Hoe zou je Urnenonline.nl beoordelen?
- Manon
Wat een super fijn en warm persoon Ik durfde met een gerust hart het as van mn lieve hondjes bij haar achter te laten. Mn mooie urn heeft ze samen met mij samen gesteld en had ik binnen no time in huis. Gevuld en wel uiteraard
- Rosalie
Wat een super service! Lieve warme en persoonlijke vrouw met heel haar hart voor haar werk! Resultaat is prachtig. Ik zou het iedereen aanraden om bij haar te komen.
- Kim
Zeer goed advies, snelle levering. Alles liep perfect
- Muriel
Super mooie urn. Hele fijne service. Super vriendelijk en warm ontvangen.